szkolenia i konferencje biznesowe w górach

Wybrane rodzaje imprez firmowych

Rynek spotkań biznesowych przeżywa swój najlepszy okres. Istnieje wręcz zatrzęsienie firm eventowych, specjalizujących się w organizacji rożnego typu imprez firmowych. Ich pojawienie się w branży było odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie ze strony bardzo chłonnego rynku.

W końcu nic tak nie generuje podaży jak rosnący popyt. W natłoku różnego rodzaju proponowanych nam form imprez firmowych trudno jest dokonać właściwego wyboru. Przyglądając się zmianom i nowością, jakie pojawiają się na przestrzeni ostatnich lat w branży, pokusiliśmy się o zaprezentowanie dwóch najbardziej oryginalnych imprez firmowych.

Oto one:

  1. Drzwi otwarte – Celem tego typu imprezy jest pokazanie firmy od wewnątrz, dzięki czemu zyskujemy nie tylko zainteresowanie firmą i jej działalnością, ale mamy również okazję zaprezentować zalety swoich produktów „na żywo”. Aby uatrakcyjnić ten typ imprezy, możemy połączyć takie spotkanie np. z konkursami dla odwiedzających. Hotel Muszyna wyszedł z fajną inicjatywą konkursu, w którym do wygrania był pobyt weekendowy.

  2. Imprezy wewnętrzne – Celem tego typu imprezy jest integracja, motywowanie i polepszenie komunikacji w zespołach pracowniczych. Imprezy wewnętrzne organizowane są zazwyczaj w związku z ważnym wydarzeniem. Przykładem tego rodzaju imprezy może być bankiet z okazji jubileuszu firmy.

Oczywiście przytoczone przykłady nie wyczerpują tematu, stanowią jednak kwintesencje imprez firmowych. Tematyka oraz motywy organizacji imprez firmowych są tak złożone i różnorodne, że ciężko byłoby scharakteryzować wszystkie ich rodzaje. Z imprezami firmowymi jest bowiem tak jak z imprezami organizowanymi przez osoby prywatne. Każda okazja może sprawić, że będziemy chcieli bądź będziemy zmuszeni właśnie wtedy zorganizować imprezę firmową. I tak nawet wczasy z dziećmi mogą okazać się doskonałym ku temu pretekstem. Dla osoby indywidualnej, jak i dla dużej korporacji. O ile organizacja takiej imprezy w górach będzie realizowała konkretny cel i zamierzenie firmy.